مزایای بطری پت

مزایای بطری پت

(خرید بطری پت)

بطری پت (PET) یکی از مهم ترین محصولات پلاستیکی جهان است که روزانه به تعداد بی شماری تولید می گردد. اصلی ترین کاربرد آن بطری های آب معدنی می باشد اما برای سایر نوشیدنی ها نظیر آبمیوه و نوشابه نیز قابل استفاده است. انواع بطری پت در حجم های مختلفی عرضه می گردد (20 سی سی تا 25 لیتر) و برای ساخت آن باید از دستگاه های اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بهره گرفت.

مزیای استفاده از انواع بطری پت :

1_ سبک است :

یکی از مهم ترین دلایلی که بطری های پت را جایگزین بطری های شیشه ای کرده اند ، وزن آن است. حمل و نقل و جا به جایی بطری های پلاستیکی به مراتب ساده تر از نوع شیشه ای می باشد ، زیرا هم خطرات شکستگی وجود ندارد هم سبک تر هستند. (حتی در مجموع با وزن مایع) با تعبیه دستگیره درب بطری می توان حمل و نقل آن را به مراتب آسان تر نمود.

2_ تولید آن آسان است :

تولید آسان بطری پت یکی از مهم ترین مزایای بطری پت است، ساخت انواع بطری پت شامل مراحل دشواری نمی باشد ، از این رو در هزینه های تولید صرفه جویی شده در نتیجه هزینه محصول نهایی به مراتب کاهش می یابد. به همین دلیل میزان فروش آن بالاتر خواهد رفت.

3_ کاربری آسان دارد :

همان اندازه که قیمت یک محصول اهمیت دارد ، کاربری و کیفیت آن نیز حائز اهمیت است! درب بطری پت بدون ایراد و نشتی به خوبی با بطری چفت شده و باز کردن آن به هنگام استفاده آسان است. برخلاف درب های فلزی که پس از باز شدن نمی توان مجدداً آن ها را بر روی دهانه بطری قرار داد ، درب های پلاستیکی بارها و بارها قابلیت باز و بسته شدن دارند بدون آن که مایع از درون آن به خارج نشت پیدا کند.

4_ بازیافت می شود :

بازیافت این بطری ها در مقیاس بسیار بالا ، باعث می شود تا صنایع پتروشیمی در تهیه و تولید مواد اولیه صرفه جویی نمایند.

5_ کیفیت نوشیدنی حفظ می شود :

تغییرات محیطی بر روی ماده پلیمری پت تأثیری ندارد، در نتیجه کیفیت نوشیدنی در طول زمان نگهداری در انواع بطری پت حفظ خواهد شد. به دلیل عدم نشت گاز (نوشابه) به بیرون از بطری طعم آن به خوبی روز اول خواهد ماند.

6_  مقاومت بالایی دارد :

سرما و گرما تأثیری بر روی انواع بطری پت نمی گذارد، در نتیجه محصول با کیفیت به دست مصرف کننده خواهد رسید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
ارتباط با کارشناس فروش آروند پلاست
Call Now Button