خدمات

کار آروند پلاست چیست؟

 

 

خدمات ما

تولید بطری پلاستیکیتولید بطری پلاستیکی

درب محصولات

شرکت آروند پلاست آمادگی ارائه انواع درب بطری با دهانه مختلف با استفاده از رنگ های فود گرید ، مناسب صنایع غذایی و نوشیدنی ، نوشیدنی های گازدار و بدون گاز ، آبمیوه و روغن مایع را دارد.

تولید بطری پلاستیکیتولید بطری پلاستیکی

ظرف جار

ظروف دهان گشاد از جنس پت با درب پیچی مخصوص آن می باشد که به صورت چهار ضلعی ، گرد ، شش ضلعی ، کتابی ، بیضی قابل ارائه است. از ظوف جار برای بسته بندی عسل ، ترشیجات ، ادویه ، چای ، مربا ، حبوبات و دیگر فرآورده های صنعتی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید بطری پلاستیکیتولید بطری پلاستیکی

پریفورم

پریفورم قطعه ای است با ظاهر خاص شبیه به لوله آزمایش ، شفاف و دارای سطحی هموار که محصول واسط در مجموعه فرآیندهای تبدیل گرانول پلی اتیلن ترفتالات به بطری می باشد.

تولید بطری پلاستیکیتولید بطری پلاستیکی

بطری پت

بطری های پت توسط دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود و شرکت آروند پلاست قابلیت ارائه تعداد زیادی بطری در احجام و اشکال مختلف را دارا می باشد.

تولید بطری پلاستیکیتولید بطری پلاستیکی

محصولات سفارشی

انواع محصولات سفارشی را با کیفیت بالا برای شما فراهم میکنیم کافی است از ما بخواهید.

چشم انداز

 

 

چرا آروند پلاست ؟

شرکت آروند پلاست در جهت رونق تولید و کسب و کار در صدد کسب رتبه برتر در حوزه تولید محصولات پلاستیکی و پلیمری (تولید بطری پلاستیکی) در منطقه و صادرات محصولات این کشور به کشورهای اروپایی می باشد ، امید است با تلاش کارکنان و همکاری فعالان اقتصادی در این زمینه چشم انداز محقق گردد.

 

مجموعه ما از سال ۱۳۹۸ با استفاده از ماشین آلات مدرن و تمام اتوماتیک و با هدف ارائه انواع محصولات پلیمری از جمله پریفرم، بطری پت، ظروف جار،انواع مدل های درب، طراحی و ساخت قالب با بهره گیری از تکنولوژی‌ های روز دنیا درجهت رفع نیاز در صنایع بسته بندی، صنعتی، غذایی، بهداشتی،آرایشی، کشاورزی و… آغاز به کار نموده است

تولید بطری پلاستیکی

آروند پلاست

 

 

ماموریت

شرکت آروند پلاست در زمینه استمرار تولید با کیفیت و توزیع سراسری انواع بطری پلاستیکی و درب بطری پلاستیکی و ظروف های پلاستیکی آماده همکاری با تمامی شرکت های بزرگ در زمینه مواد غذایی ، دارویی و پتروشیمی می باشد.

آروند پلاست

 

 

چرا ما؟

  • سابقه طولانی
  • رضایت مشتریان
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • تیم مجرب فروش
تولید بطری پلاستیکی
باز کردن چت
ارتباط با کارشناس فروش آروند پلاست
Call Now Button