استفاده مفید از بطری پلاستیکی

استفاده مفید از بطری پلاستیکی

(خرید بطری پلاستیکی)

به کارگیری خلاقیت و ابتکار کمک می کند وسایل کاربردی متنوع و جالبی را با انواع بطری های پلاستیکی تهیه نمایید که استفاده های زیادی نیز در زندگی روزمره دارند. در ادامه این مطلب شما را با روش های مفید و کاربردی استفاده از بطری های پلاستیکی آشنا می کنیم همراه ما باشید

استفاده مفید از بطری پلاستیکی

1_ برای نگهداری مواد غذایی از بطری های پلاستیکی استتفاده کنید :

بطری‌ ها ریختن غذا را بسیار آسان می‌ کنند و به شما این امکان را می‌ دهند که انواع غذا ها را برای مسافرت همراه خود ببرید. از بطری‌ های بازیافتی می‌ توان برای نگهداری شکر، نمک و محصولات مشابه نیز استفاده کنید

2_ از بطری پلاستیکی به عنوان قلک استفاده کنید :

استفاده مجدد از بطری پلاستیکی می‌ تواند از راه‌های مختلفی در هزینه شما صرفه جویی کند. یک قلک بطری پلاستیکی بسازید و شروع به ذخیره کردن پول خود کنید. می‌توانید کل بطری را رنگ کنید تا مقدار داخل آن شگفت‌انگیز باشد. همچنین می‌ توانید آن را شفاف بگذارید تا بتوانید میزان پس‌ انداز خود را مشاهده کنید.

3_ برای ساخت ظرف دانه خوری پرندگان از بطری پلاستیکی استفاده کنید :

برای ساخت ظرف دانه خوری پرندگان به بطری بزرگ نوشابه، یک کارد، ۲ عدد قاشق چوبی، یک قلاب کوچک، ریسمان برای آویزان کردن بطری نیاز داریم. حدود ۱۰ سانتی متر پایین تر از سر بطری روی یک طرف آن دایره ای به قطر ۳ سانت و نیم بکشید. سپس بطری را ۹۰ درجه بچرخانید و دایره دیگری در ۵ سانتی متری کف بطری بکشید. سپس ۲ دایره مطابق شکل مقابل این دایره ها در آن طرف بطری بکشید، با کارد دایره ها را ببرید و قاشق ها را مطابق شکل درون دایره ها قرار دهید. قلاب را به سر بطری وصل کنید. در آخر بطری را با دانه پر کرده و آن را با یک ریسمان به شاخه ی درخت آویزان کنید.

4_ بطری های پلاستیکی را به آبپاش تبدیل کنید :

اگر قصد خرید آبپاش را دارید تا به گیاهانتان آب دهید، نیازی نیست هزینه ای پرداخت کنید. روش خلاقانه دیگر برای بازیافت پلاستیک در خانه، استفاده مجدد از ظروف پلاستیکی است. ظروف خالی خود را تمیز کنید، درپوش را سوراخ کنید تا یک آبپاش جدید برای خود تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
ارتباط با کارشناس فروش آروند پلاست
Call Now Button