خرید بطری پلاستیکی

خرید بطری پلاستیکی

(آروند پلاست تولید کننده بطری های پلاستیکی، درب و جار)

خرید بطری پلاستیکی

بطری پلاستیکی چیست ؟

بطری پلاستیکی نوعی بطری است که از پلاستیک تولید می‌ شود. بطری‌ های پلاستیکی معمولاً برای ذخیره مایعاتی مانند آب، نوشیدنی‌ های گازدار، روغن موتور، روغن آشپزی، دارو، شامپو، شیر و جوهر استفاده می‌ شوند. بطری‌ های پلاستیکی از نمونه‌ های خیلی کوچک برای بطری‌ های نمونه تا بطری‌ های خیلی بزرگ ۶۰ لیتری متغیر هستند. بطری پلاستیکی یک ظرف از جنس پلاستیک با دهانه باریک‌ تر از بدنه خود است که معمولاً با یک دهانه پلاستیکی از جنس خود پوشانده می‌ شود.

بطری پت چیست ؟

بطری پت pet یا همان پلی اتیلن ترفتالات یکی از مشتقات پلیمری (گرما-پلاستیک)  می باشد. این بطری ها بیشتر برای آب های معدنی و یا نوشیدنی ها (نوشیدنی های گازدار و غیرگازدار) تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. تفاوت این نوع از ماده و این نوع از بطری ها،  با  دیگر مواد پلاستیکی ، سازگار بودن آن با بدن انسان است.رمصرف این مواد ، بوییدن و لمس کردن وسایل تولید شده با این مواد برای انسان ها ضرری نداشته و از این رو از آن ها در بسته بندی ها و صنایع خوراکی به وفور استفاده می شود.ساخت بطری های پت نسبت به ساخت سایر محصولات آن رایج تر و متدوال تر است اما پت ها انواع مختلفی دارند که ما در ادامه انواع پت را بررسی می کنیم.در ایران از این پلیمر بیشتر برای ساخت و تولید انواع بطری  پت، نظیر بطری های آب آشامیدنی استفاده می گردد.

تولید بطری پت :

فرآوری پت و تبدیل آن به بطری پت شامل دو مرحله ی اصلی می باشد. در زیر دو مرحله تولید بطری Pet را توضیح می دهیم.

مرحله ی اول:

ماده پت توسط قالب گیرهای تزریقی و دستگاه های تزریق پلاستیک تبدیل به یک بطری های کوچک (همانند لوله های آزمایشگاهی) تبدیل می شود. تنها تفاوت این لوله ها با لوله های آزمایشگاهی ، علاوه بر جنس آن ها، این است که این بطری ها  دز همین مرحله ی اول جای درب آن ها همرا با درب و شیارهایش تشکیل می شود. به این محصول به دست آمده ی اولیه بطری، اصطلاحا پریفور می گویند.

 مرحله دوم و نهایی:

در این مرحبه که شکل نهایی بطری شکل می گیرد، پرفورم تولید شده در مرحله ی قبلی ، مجددا گرم شده و کشیده می شود. این کار توسط دستگاه بادکن پت با باد گرم انجام می گیرد. این دستگاه ها با سرعت های بالا انواع بطری Pet را تولید می کنند

انواع بطری متناسب با نیاز شما :

با توجه به اینکه انواع بطری ها برای نگه داری و مصرف نوشیدنی های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، در طرح های گوناگونی ساخته و عرضه می شود.

بطری آب ورزشی : می توان گفت یکی از محبوب ترین همراه ورزشکاران، انواع بطری آب ورزشی شخصی می باشد. این مدل ها معمولا دارای درپوشی هستند که در آن کلاهکی برای نوشیدن راحت تر آب تعبیه شده است. حجم های مختلفی از قمقمه های ورزشی در دسترس می باشد که افراد با توجه به نیازشان می توانند از آن ها استفاده کنند.

بطری آب کتابی : این مدل از بطری ها از آن جهت که شکل تخت و صافی مانند یک دفترچه و یا تبلت دارند، به راحتی در کیف جا می شوند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای استفاده در سفر، مدرسه و حتی محل کار می باشند. مهم ترین مزیت بطری های کتابی، وزن کم و سهولت در جابجایی می باشد که باعث استقبال فراوان از این محصول شده است.

انواع بطری های شرکت آروند پلاست 

خرید بطری پلاستیکی
خرید بطری پلاستیکی
خرید بطری پلاستیکی

خرید اینترنتی انواع بطری از شرکت آروند پلاست :

اگرچه روش های متداول خرید مانند مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف و گشت و گذار در میان آن ها، همچنان طرفداران خاص خود را دارد، ولی با افزایش روز افزون مشغله های زندگی از جمله ساعات کاری زیاد و نداشتن زمان خالی کافی، بسیاری از افراد به دنبال روش های جایگزین سریع تر و آسان تری چون خرید آنلاین برای تهیه اقلام مورد نیاز خود می باشند. شرکت آروند پلاست مجموعه ای از بهترین و مرغوب ترین محصولات خود مانند بطری آب و مایعات، ظروف جار، درب های پلاستیکی و .. را برای فروش اینترنتی عرضه می کند. شما می توانید محصول مورد نظر خود را از میان تنوع بالای اقلام ارائه شده توسط شرکت آروند پلاست را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
ارتباط با کارشناس فروش آروند پلاست
Call Now Button