خرید بطری پلاستیکی عمده

خرید بطری پلاستیکی عمده

خرید بطری پلاستیکی عمده

 

(شرکت آروند پلاست)

خرید بطری پلاستیکی عمده به همراه درب بطری از شرکت آروند پلاست انجام می شود. تولید بطری پلاستیکی زیر نظر کارشناسان شرکت آروند پلاست با استفاده از بهترین تکنولوژی‌ های روز دنیا انجام می‌ شود. دستگاه تزریق پلاستیک روند کار دقیقی دارد و می توانند محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه کند.

خرید بطری پلاستیکی عمده از آروند پلاست :

شرکت آروند پلاست به عنوان تولید کننده بزرگ انواع بطری پلاستیکی محصولات خود را به صورت عمده تولید می‌کند، بنابراین برای فروش بطری‌ پت با در نظر گرفتن قیمت مناسب و به‌ صرفه ، تقاضا برای خرید بطری پلاستیکی در تعداد عمده را افزایش می‌ دهد. این شرکت کلیه فرآیند های تولید، تهیه مواد اولیه برای ساخت بطری پلاستیکی را به صورت مستقیم انجام می دهد. آروند پلاست محصولات مختلف را به سراسر ایران ارسال می کند، بنابراین برای سفارش و خرید بطری پلاستیکی می توانید در هر نقطه از ایران با ثبت سفارش خود، محصولات‌ مورد نظرتان را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

مزایای خرید بطری عمده :

بطری های پلاستیکی دارای وزن بسیار سبکی بوده و به دلیل سایز های بزرگ و کوچکی که دارد قابلیت نگهداری از هرگونه مایع را خواهد داشت. روند تولید مقرون به صرفه بطری پلاستیکی هزینه کمتری را برای حمل و نقل در بر دارد، همچنین به خاطر جنس پلاستیکی هرگز نگران شکستگی آن نباشید‌ قابلیت بازیافت برای بطری پلاستیکی یکی دیگر از مزیت های خرید این محصول شمرده می شود، پس به صورت کلی بطری پت قابلیت بازیافت دارد و تقریباً ۶۰ درصد بطری پلاستیکی در جریان زباله های خانگی برای بازیافت جمع آوری خواهند شد.

بطری پلاستیکی مقاومت بالایی در برابر هیدروکربن‌ الیفاتیک، گریس و اسید های رقیق شده دارد. فرایند تولید بطری پلاستیکی به طور معمول با استفاده از فرایند قالب‌ گیری بادی انجام می شود. قالب‌ گیری برای فرم‌ دهی به یک لوله توخالی به نام پریفرم انجام می‌ شود. در طول فرآیند این قالبگیری مقاومت بطری پلاستیکی در مراحل مختلف افزایش پیدا می‌ کند.

بطری پت دارای انواع شکل‌ های مختلفی بوده که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب مختلف می باشند. بطری پلاستیکی پت بسته به نوع طراحی و حجمی که دارد می‌ توانید آن را انتخاب کنید. خرید بطری پلاستیکی عمده از طریق وب سایت آروند پلاست با قیمت مناسب و کیفیت عالی جهت بسته بندی آب معدنی، نوشابه، آبمیوه، شربت های دارویی محصولات آرایشی بهداشتی و… استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

باز کردن چت
ارتباط با کارشناس فروش آروند پلاست
Call Now Button